BOGOF FAQ

Wat zit er in de BOGOF cadeaubox?

Er zitten twee koptelefoons in de cadeaubox, de Aeropex die u hebt besteld in de originele verpakking en een gratis paar Aeropex of Air of Titanium. Het model en de kleur van de gratis koptelefoon worden willekeurig bepaald en de koptelefoon wordt geleverd in een cadeauverpakking.

Vanaf wanneer kan ik de BOGOF cadeaubox bestellen?

De BOGOF deal is beschikbaar op 27 november vanaf middernacht zolang de voorraad strekt, er zijn slechts 2020 stuks beschikbaar. U kunt u hier inschrijven voor onze nieuwsbrief om zo op de hoogte te blijven van onze acties.

Waar kan ik de BOGOF cadeaubox bestellen?

U kunt de cadeaubox bestellen op onze officiële AfterShokz website, let wel, deze deal is alleen beschikbaar via onze VK/FR/NL websites.
Link naar de websites:
VK: aftershokz.co.uk/products/2020-bogof
FR: aftershokzfr.com/products/2020-bogof
NL: aftershokz.nl/products/2020-bogof

Is de BOGOF actie in alle landen beschikbaar?

Vanwege lokale regelgeving is de deal enkel beschikbaar in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Inwoners van deze drie landen kunnen de cadeaubox bestellen. Inwoners van andere landen kunnen contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie over overige kortingsacties.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle BOGOF cadeauboxen worden verzonden vanuit ons Europese magazijn in het Verenigd Koninkrijk. Uw bestelling wordt binnen 48 uur in behandeling genomen en verzonden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Hoe lang het duurt om uw pakket af te leveren hangt van de bezorgdienst af. Bestellingen worden verzonden met DPD. U ontvangt uw bestelling dan binnen 5 tot 7 werkdagen. Door het hoge aantal bestellingen tijdens Black Friday kan de levering iets langer duren.

Kan ik de koptelefoon retourneren als deze niet past?

Ja, geen enkel probleem. U kunt het artikel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of ruilen voor een andere kleur. Let wel, het gratis paar kan niet worden geruild.

Waar moet ik de koptelefoon naartoe sturen als ik deze wil retourneren?

Producten die u wilt retourneren moeten worden teruggestuurd naar ons Europese magazijn. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice en vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice customer.service@aftershokz.com en vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.

Hoe moet ik het product retourneren?

Als u wilt retourneren en uw geld terug wilt dan moet u:

  • Binnen 30 dagen na ontvangst retourneren;
  • In de originele verpakking, beide koptelefoons met alle accessoires;
  • In goede conditie, geschikt om opnieuw te verkopen;
  • De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer u het pakket op de post heeft gedaan, geef het track & trace nummer dan door aan onze klantenservice. Als wij uw pakket hebben ontvangen zal het product gecontroleerd worden en het volledige bedrag wordt binnen 3 werkdagen naar u overgemaakt.



Als u uw Aeropex wilt ruilen, dan moet u:

  • Binnen 30 dagen na ontvangst retourneren;
  • Zowel de Aeropex als alle accessoires retourneren;
  • In goede conditie, geschikt om opnieuw te verkopen;
  • De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer u het pakket op de post heeft gedaan, geef het track & trace nummer dan door aan onze klantenservice. Als wij uw pakket hebben ontvangen zal het product gecontroleerd worden en het nieuwe exemplaar wordt binnen 5 werkdagen naar u opgestuurd.

Zit er garantie op het product?

U heeft recht op twee jaar garantie, onder voorwaarden, op de Aeropex die u besteld heeft. Het gratis paar Aeropex/Air/Titanium heeft een beperkte garantieperiode van 3 maanden.

Kan ik een kortingscode gebruiken voor de BOGOF cadeaubox?

Tijdens onze Black Friday promotieperiode is het gebruik van kortingscodes niet mogelijk. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via customer.service@aftershokz.com.

TERUG NAAR BOVEN