Garantiebeleid

Wat is garantie?

AfterShokz (hierna aangeduid als "wij" en "onze") of geautoriseerde verkopers bieden garantie aan al onze klanten binnen de periode die staat vermeld op de verpakking. De garantie geldt voor fabricagefouten bij alle authentieke producten vanaf de datum van aanschaf. U kunt een garantieclaim indienen als uw product nog binnen de garantietermijn valt. Onze klantenservice zal uw claim binnen 2-3 werkdagen in behandeling nemen. Over het algemeen zal het defecte product vervangen worden door hetzelfde model, maat en kleur als het originele product. Als het model niet meer wordt geproduceerd, zal het worden vervangen door een model dat vergelijkbaar of beter is.

De garantie wordt verstrekt in aanvulling op de wettelijke garantie en heeft geen invloed op eventuele rechten onder de wettelijke garantie.

 

Hoe lang is de garantieperiode?

De garantietermijn gaat in vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum, overeenkomstig met de garantiekaart in de verpakking. De garantie is alleen geldig op producten die worden gekocht via geautoriseerde verkopers. In de meeste landen bieden wij twee jaar garantie op alle koptelefoons. In China (inclusief Hongkong, Macau en Taiwan) geldt een garantieperiode van één jaar.

 

Wat valt er onder de garantie?

De garantie geldt alleen voor originele producten die voor de eindgebruiker zijn aangeschaft of cadeau zijn gegeven, niet voor tweedehands transacties. De garantie dekt geen defecten of schade die het gevolg zijn van onjuist gebruik of onderhoud, normale slijtage, commercieel gebruik, ongelukken en externe oorzaken. Niet geautoriseerde reparaties, modificaties en aanpassingen aan uw product(en) kunnen de garantie doen vervallen. De garantie dekt de claim van de koptelefoon en oplaadkabels, alle gratis extra’s en accessoires zijn niet gedekt in de claim. De garantie is niet van toepassing op producten die niet via geautoriseerde verkopers zijn aangeschaft.

 

Wat heb ik nodig voor een garantieclaim?

Het serienummer en het aankoopbewijs zijn noodzakelijk voor een garantieclaim. Als geen van beide beschikbaar zijn, kunnen wij de garantieclaim helaas niet in behandeling nemen.

 

Wat als ik de koptelefoon gekregen heb?

Als u de koptelefoon gekregen heeft als cadeau en u niet in staat bent om een geldig aankoopbewijs te overleggen, dan zal uw garantieperiode berekend worden vanaf negentig (90) dagen na de productiedatum van het product, deze staat vermeld in het serienummer.

 

Hoe dien ik een garantieclaim in?

U kunt hier een garantieclaim indienen met het serienummer en een geldig aankoopbewijs.

 

Wat is de procedure voor garantieclaims?

Voor een snelle en gemakkelijke afhandeling raden wij u aan contact op te nemen met de verkoper  waar u het product heeft gekocht voor de afhandeling van de garantie. Mocht de winkelier u niet verder kunnen helpen met de garantie, dan kunt u contact met ons opnemen of een e-mail sturen naar customer.service@aftershokz.com. Als er geen plaatselijke distributeur in uw land is, zullen wij u zo goed mogelijk helpen, afhankelijk van de situatie.

 

Hoe lang duurt een garantieclaim?

Over het algemeen zal de klantenservice binnen 2-3 werkdagen op uw claim reageren. De garantieclaim wordt geannuleerd als de klantenservice niet binnen 15 werkdagen een reactie van u ontvangt. Wij raden u dan aan om binnen de garantieperiode een nieuwe claim in te dienen. Als de garantieperiode is verstreken, wordt er geen garantie verleend.

 

Hoe lang duurt het voordat ik een vervangend product ontvang?

Nadat u uw garantieclaim heeft ingediend, zal de klantenservice uw claim binnen 2-3 werkdagen in behandeling nemen. De verwerkingstijd kan verschillen afhankelijk van verschillende factoren.

 

Kan ik het product laten repareren?

In de meeste landen bieden wij twee jaar garantie. Als u op enig moment in de eerste twee jaar een fabrieksfout constateert, kunt u een garantieclaim indienen of contact met ons opnemen.Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar customer.service@aftershokz.com.

 

Kan ik van model wisselen tijdens het garantieproces?

Het vervangende model zal hetzelfde zijn als het originele model, ook dezelfde maat en kleur. Als het model niet meer leverbaar is, bieden wij een model aan dat het meest lijkt op of beter is dan het oorspronkelijke model, dit is afhankelijk van de situatie.

 

Hoe zit het met de garantieperiode van het vervangende product?

De garantieperiode van het vervangende product is gebaseerd op het plaatselijke beleid. Vaak telt de garantieperiode van het originele product.

 

 

 

TERUG NAAR BOVEN