AIR FAQ

Hoe laad ik mijn hoofdtelefoon op?

Je kunt je hoofdtelefoon opladen met de meegeleverde micro-USB-oplader. Steek het micro-USB uiteinde in de micro-USB oplaadpoort op de hoofdtelefoon, onder het beschermende klepje, naast de volume + knop. Steek het standaard USB-uiteinde van de lader in een USB-poort op een computer, wandadapter of andere lader. Zorg ervoor dat de lader niet hoger is dan 5 volt. Snelladers worden afgeraden. Het LED-lampje op de hoofdtelefoon is rood als de hoofdtelefoon aan het opgeladen is en blauw als de hoofdtelefoon volledig is opgeladen. Je kunt de batterijstatus ook controleren door de hoofdtelefoon aan te zetten en op volume + of de volume - te klikken. Audrey zegt dan “Battery High”, “Battery Medium”, “Battery low” of “Charge me”. Geef je hoofdtelefoon voldoende tijd om te drogen voordat hij wordt opgeladen als hij aan vocht van regen of zweet blootgesteld is geweest. Het opladen van de hoofdtelefoon terwijl er nog vocht aanwezig is, kan de hoofdtelefoon beschadigen.

Met wat voor kabel laad ik mijn hoofdtelefoon op?

AfterShokz hoofdtelefoon worden geleverd met een micro-USB oplader. Als je de micro-USB oplader bent kwijtgeraakt, neem dan contact op met onze klantenservice via customer.service@aftershokz.com.

Hoe lang duurt het opladen van mijn hoofdtelefoon?

De Air heeft 1,5 uur nodig om op te laden van 0 tot 100 procent. Hij is bij aankoop voor ongeveer 50 procent opgeladen.

Hoe zet ik mijn Air aan?

Om je hoofdtelefoon in te schakelen, houd je de volume + knop ingedrukt, deze knop fungeert zowel als volume knop en als aan/uitknop. Audrey zal “Welcome to AfterShokz” zeggen.

Hoe zet ik mijn hoofdtelefoon uit?

Om de hoofdtelefoon uit te zetten, houd je de volume + knop ingedrukt, die ook als aan/uit-knop fungeert. Audrey zal "Power Off" zeggen.

Hoe werkt de hoofdtelefoon?

Botgeleiding is een natuurlijk onderdeel van het gehoorproces - geluid gaat gelijktijdig door het trommelvlies en de botten. We hebben het concept naar een hoger niveau getild met een reeks eigen audiotechnologieën en ontwerpoctrooien. 
1. Onze gepatenteerde geleiders creëren minitrillingen die door de jukbeenderen gaan. 
2. Het geluid omzeilt je trommelvliezen en gaat rechtstreeks naar het binnenoor (slakkenhuis). 
Het resultaat: een nieuwe luisterervaring, je oren blijven open. Eersteklas audio, omgevingsbewustzijn en extreem comfort - ongeëvenaard.

Voor wie zijn de AfterShokz hoofdtelefoon bedoeld?

AfterShokz hoofdtelefoon met botgeleiding zijn perfect voor hardlopers, fietsers en andere atleten; maar fitnessfanaten zijn niet onze enige klanten. Onze ShokzSquad bestaat uit personen in professionele sectoren, de wetshandhaving, de productie- en bouwsector, maar ook mensen die blind zijn of gehoorverlies hebben. Dus voor iedereen die zijn omgeving wil horen en tegelijkertijd naar audio wil luisteren.

Met welke apparaten kun je de Air koppelen?

Je kunt de Air koppelen met de meeste Bluetooth-apparaten die Bluetooth 3.1 of hoger gebruiken, inclusief telefoons, tablets, computers en horloges.

Hoe koppel ik de Air aan mijn apparaat?

Begin met de hoofdtelefoon uitgeschakeld. 
Ga naar de koppelmodus door de volume + knop gedurende 5-7 seconden ingedrukt te houden. Audrey zal “Welcome to AfterShokz” zeggen. Houd de volume + knop ingedrukt tot de LED-indicator rood en blauw knippert. 
Open het Bluetooth®-menu van het te koppelen apparaat en selecteer “Air by AfterShokz”. Audrey zegt “Connected”. 
Je hoofdtelefoon is nu met je apparaat verbonden.

Hoe koppel ik de Air aan meerdere apparaten?

Dankzij multipoint-koppelen kan de Air met twee apparaten tegelijkertijd worden verbonden, waardoor naadloos geschakeld kan worden tussen de twee gekoppelde apparaten. 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon 
2. Druk op de volume + knop totdat Audrey "pairing" zegt en de LED indicator rood met blauw knippert. 
3. Houd de multifunctionele knop en de volume + knop tegelijkertijd 3 seconden ingedrukt totdat Audrey "multipoint enabled" zegt. 
4. Open het Bluetooth-menu van uw apparaat en selecteer "Air by AfterShokz". Audrey zegt dan "connected". 
5. Schakel de koptelefoon uit. 
6. Ga weer naar de koppelmodus door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey "pairing" zegt en de LED indicator rood en blauw knippert. 
7. Open het Bluetooth-menu van uw tweede apparaat en selecteer "Air by AfterShokz". Audrey zegt dan "connected". 
8. Schakel de koptelefoon uit. 
9. Zet de koptelefoon aan. Uw koptelefoon is nu verbonden met beide apparaten. Audrey zegt dan "connected" en "device 2 connected".

Hoe schakel ik van het ene apparaat naar het andere met multipoint-pairing?

Wanneer de Air gekoppeld is via het multipoint-koppelingsproces, maakt hij verbinding met het apparaat dat binnen bereik is. Als beide apparaten binnen bereik zijn, maakt hij verbinding met het apparaat dat je het meest recent gebruikt hebt. Je kunt van apparaat wisselen via sommige meldingen, zoals een telefoongesprek, of gewoon door het andere apparaat te gebruiken. Multipoint-pairing werkt mogelijk niet met alle apparaten.

Ik wil niet langer dat mijn Air met deze apparaten is gekoppeld. Hoe kan ik nieuwe apparaten koppelen?

Je kunt de apparaten waaraan je Air is gekoppeld wijzigen door de hoofdtelefoon te resetten en vervolgens de nieuwe apparaten te koppelen.

OVERAL GEMOTIVEERD

Laat je inspireren door je muziek zonder je oren af te sluiten en blijf je bewust van je omgeving. Neem alles in je op, zowel je omgeving als je audio.

Open-Ear ontwerp

Bewustzijn + comfort als nooit tevoren

Verbeterde audio

Diepere bassen + rijkere tonen

Voelt als een tweede huid

Het 20% lichtere ontwerp voelt gewichtsloos

Gemaakt voor stabiliteit

Zonder gedoe de hele dag luisteren

6 uur batterijduur

Voorbereid + klaar om elk doel te overtreffen

Zweetbestendig

IP55-classificatie voor zweet + regen

Hoe ga ik naar de koppelmodus?

Houd de volume + knop 3-5 seconden ingedrukt. Audrey zegt “Welcome to AfterShokz”. Blijf de volume + knop nog 2-3 seconden ingedrukt houden. Audrey zegt "Pairing" en het LED-lampje knippert rood en blauw om de koppelmodus aan te geven.

Hoe speel ik een nummer af?

Druk één keer op de multifunctionele knop terwijl de muziek is gepauzeerd. Je hoort een piepje. De muziek gaat spelen.

Hoe ga ik naar het volgende nummer?

Druk twee keer snel achter elkaar op de multifunctionele knop terwijl er muziek wordt afgespeeld. Je hoort een piepje. Het volgende nummer wordt afgespeeld.

Hoe beantwoord ik een telefoonoproep?

Druk één keer op de multifunctionele knop, terwijl er een oproep binnenkomt. Je hoort een pieptoon en de oproep wordt beantwoord.

Hoe beëindig ik een telefoongesprek?

Druk tijdens een gesprek één keer op de multifunctionele knop. Je hoort een piep en het gesprek wordt beëindigd.

Hoe weiger ik een oproep?

Houd de multifunctionele knop twee seconden ingedrukt terwijl er een oproep binnenkomt. Je hoort twee piepjes en de oproep wordt geweigerd.

Hoe roep ik de intelligente persoonlijke assistent van mijn apparaat aan?

Houd de multifunctionele knop twee seconden ingedrukt om de persoonlijke assistent van je telefoon op te roepen. Je hoort een piepje.

Hoe kies ik het laatste nummer opnieuw?

Druk twee keer snel achter elkaar op de multifunctionele knop. Audrey zegt “Redial last number”.

Hoe zet ik de hoofdtelefoon uit?

Houd de volume + knop 3-5 seconden ingedrukt. Audrey zegt “Power Off”.

Hoe demp ik de microfoon?

Houd de volume + en de volume - knoppen tegelijkertijd twee seconden ingedrukt tijdens een gesprek. Audrey zal zeggen: “Mute On”.

Hoe kan ik het dempen van de microfoon opheffen?

Houd de volume + en de volume - knoppen tegelijkertijd twee seconden ingedrukt tijdens een gesprek met de microfoon gedempt. Audrey zal zeggen: “Mute Off”.

Hoe wijzig ik de EQ-instelling?

Houd de volume + en volume - knoppen tegelijkertijd twee seconden ingedrukt, terwijl er muziek wordt afgespeeld. Audrey zegt: “Equalization Changed”

Hoe controleer ik de accustatus?

Druk op de volume + of de volume- knop terwijl de muziek is gepauzeerd. Audrey zegt “Battery High”, “Battery Medium”, “Battery Low”, of “Charge Me”. Let op: deze functie werkt mogelijk niet op alle apparaten.

Hoe pas ik het volume aan?

Druk op de volume + of volume - knoppen om het volume te verhogen of te verlagen.

Hoe reset ik de koptelefoon?

Het resetten van de koptelefoon kan veel problemen verhelpen. Om de koptelefoon te resetten: 

1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 

2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 

3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 

4. Schakel de koptelefoon uit. De koptelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden met het apparaat.

Hoe pauzeer ik een nummer?

Druk één keer op de multifunctionele knop terwijl er muziek wordt afgespeeld. Je hoort een piepje. De muziek pauzeert.

Mijn hoofdtelefoon gaat niet aan.

Zorg dat je de volume + knop, die fungeert als de aan/uitknop op de Aeropex, gedurende 3-5 seconden ingedrukt houdt. Audrey zal zeggen: "Welcome to Aftershokz". 
Neem contact met ons op als de hoofdtelefoon hierna nog steeds niet aan wil gaan: customer.service@aftershokz.com.

Mijn hoofdtelefoon verbreekt voortdurend de verbinding met mijn apparaten.

Dien hier een garantieclaim in.

Mijn hoofdtelefoon geeft slechts aan één kant geluid.

Als je een telefoon gebruikt, controleer dan de toegankelijkheidsinstellingen om ervoor te zorgen dat het volume gelijkmatig is verdeeld tussen zowel de linker- als de rechterkant.

Als het probleem hiermee niet is opgelost, kun je hier een garantieclaim indienen.

Mijn hoofdtelefoon geeft helemaal geen geluid.

Zorg ervoor dat het volume zowel op je apparaat als op de hoofdtelefoon open staat. 
Als beide open staan, reset je de hoofdtelefoon opnieuw in door deze instructies te volgen: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 
2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 
3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 
4. Schakel de koptelefoon uit. 
Je hoofdtelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden aan je apparaat. Als de reset het probleem niet oplost, kun je hier een garantieclaim indienen.

Ik hoor storing in het geluid van mijn hoofdtelefoon.

Een handmatige reset kan helpen bij het oplossen van sommige problemen met de geluidskwaliteit. Handmatig je hoofdtelefoon resetten: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 
2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 
3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 
4. Schakel de koptelefoon uit. 

Je koptelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden aan je apparaat. Als de reset het probleem niet oplost, kun je hier een garantieclaim indienen.

Het geluid van mijn hoofdtelefoon valt regelmatig weg.

Een handmatige reset kan helpen bij het oplossen van sommige problemen met de geluidskwaliteit. Handmatig je hoofdtelefoon resetten: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 

2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 

3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 

4. Schakel de koptelefoon uit.
Je hoofdtelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden aan je apparaat. Als de reset het probleem niet oplost, kun je hier een garantieclaim indienen.

De microfoon van mijn hoofdtelefoon pikt te veel omgevingsgeluid op.

Een handmatige reset kan helpen bij het oplossen van sommige problemen met de geluidskwaliteit. Handmatig je hoofdtelefoon resetten: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 

2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 

3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 

4. Schakel de koptelefoon uit.
Je hoofdtelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden aan je apparaat. Als de reset het probleem niet oplost, kun je hier een garantieclaim indienen.

De microfoon van mijn hoofdtelefoon geeft mijn stem niet weer.

Een handmatige reset kan helpen bij het oplossen van sommige problemen met de geluidskwaliteit. Handmatig je hoofdtelefoon resetten: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 

2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 

3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 

4. Schakel de koptelefoon uit.
Je hoofdtelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden aan je apparaat. Als de reset het probleem niet oplost, kun je hier een garantieclaim indienen.

De microfoon van mijn hoofdtelefoon maakt mijn stem onverstaanbaar.

Een handmatige reset kan helpen bij het oplossen van sommige problemen met de geluidskwaliteit. Handmatig je hoofdtelefoon resetten: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 

2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 

3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 

4. Schakel de koptelefoon uit.
Je hoofdtelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden aan je apparaat. Als de reset het probleem niet oplost, kun je hier een garantieclaim indienen.

De beschermlaag van de hoofdband van mijn hoofdtelefoon laat los.

AfterShokz geeft in de meeste landen twee jaar garantie op fabrieksfouten. Dien hier een garantieclaim in.

Er is een knopje van mijn koptelefoon afgevallen.

AfterShokz geeft in de meeste landen twee jaar garantie op fabrieksfouten. Dien hier een garantieclaim in.

Mijn hoofdtelefoon gaat niet naar koppelmodus.

Zorg dat je begint met de hoofdtelefoon uit en houd vervolgens de volume + knop 5-7 seconden ingedrukt. Audrey zegt "Welcome to AfterShokz". Blijf de volume + knop ingedrukt houden. Audrey zegt "Pairing" en het LED-lampje knippert rood en blauw, waarmee de koppelmodus wordt aangegeven. 
Neem contact met ons op wanneer je hierna nog steeds niet in de koppelmodus kunt komen: customer.service@aftershokz.com.

Mijn hoofdtelefoon laadt niet op.

Test de hoofdtelefoon met een andere micro-USB. Als de hoofdtelefoon dan nog steeds niet wordt opgeladen, kunt u hier een garantieclaim indienen.

Mijn hoofdtelefoon gaat niet zes uur mee.

Dien hier een garantieclaim in.

Mijn hoofdtelefoon schakelt zichzelf uit zonder reden.

Dien hier een garantieclaim in.

Ik kan mijn hoofdtelefoon niet aan mijn telefoon koppelen.

De meeste verbindingsproblemen kunnen worden opgelost met een handmatige reset. Je kunt een handmatige reset uitvoeren op de hoofdtelefoon door deze instructies te volgen: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 
2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 
3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 
4. Schakel de koptelefoon uit. De koptelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden met het apparaat. 
Neem contact met ons op als je hierna nog steeds je hoofdtelefoon niet kan koppelen: customer.service@aftershokz.com.

Ik kan mijn hoofdtelefoon niet aan mijn Windows 7 computer koppelen.

Hoewel de meeste van onze Windows 7 klanten hun hoofdtelefoon probleemloos kunnen koppelen met hun computer, zijn er enkele die problemen ondervinden. Deze problemen kunnen meestal worden opgelost met een geüpdatet Bluetooth programma. De meeste van onze klanten waren geholpen met dit stuurprogramma.

Ik kan mijn hoofdtelefoon niet aan mijn Windows 10 computer koppelen.

Hoewel de meeste van onze Windows 10 klanten hun hoofdtelefoon probleemloos kunnen koppelen met hun computer, zijn er enkele die problemen ondervinden. Deze problemen kunnen meestal worden opgelost met een bijgewerkt Bluetooth-stuurprogramma.

Ik kan mijn hoofdtelefoon nergens aan koppelen. 

De meeste verbindingsproblemen kunnen worden opgelost met een handmatige reset. Je kunt een handmatige reset uitvoeren op de hoofdtelefoon door deze instructies te volgen: 
1. Begin met een uitgeschakelde koptelefoon. 

2. Schakel de koppelmodus in door de volume + knop ingedrukt te houden totdat Audrey “pairing” zegt en het LED-lampje rood met blauw knippert. 

3. Houd de multifunctionele knop, de volume + en volume - (dus drie knoppen) tegelijkertijd 3 tot 5 seconden ingedrukt totdat u een dubbele pieptoon hoort of de koptelefoon begint te trillen. 

4. Schakel de koptelefoon uit. De koptelefoon is nu gereset en kan opnieuw gekoppeld worden met het apparaat. 

Neem contact met ons op als je hierna nog steeds je hoofdtelefoon niet kan koppelen: customer.service@aftershokz.com.

Kunnen mensen met gehoorverlies baat hebben bij een hoofdtelefoon met botgeleiding?

AfterShokz heeft een sterke community van mensen met gehoorverlies. 
Hoewel onze hoofdtelefoons geen hoortoestellen zijn, hebben we klanten die onze koptelefoons gebruiken om hen te helpen met horen door ze aan hun telefoons te koppelen en een versterker-app te gebruiken. Deze apps gebruiken de microfoon op de telefoon om het omgevingsgeluid op te vangen, het geluid wordt vervolgens overgedragen via de hoofdtelefoon. De meest populaire app die onze klanten gebruiken is Petralex. 
Als een bedrijf voor koptelefoons hebben we niet de kwalificaties om te bepalen of onze hoofdtelefoons voor specifieke personen werken of de gevolgen van een medische aandoening verbeteren, maar met een retourgarantie van 30 dagen voor alle bestellingen die op onze website worden geplaatst, en veel retailers met demo exemplaren in de winkel, raden we je aan ze eens te proberen.

Kunnen mensen met verminderd gezichtsvermogen baat hebben bij een hoofdtelefoon met botgeleiding?

Ja, hoofdtelefoons met botgeleiding kunnen mensen met een visuele beperking helpen doordat gebruikers naar navigatie-instructies kunnen luisteren terwijl ze hun omgeving nog steeds kunnen horen.

Hoe maak ik mijn Air schoon?

We raden je aan je Air regelmatig schoon te maken door hem schoon te wrijven met een schone, droge doek.

Hoe bewaar ik mijn Air?

Wanneer je hem niet gebruikt, raden we je aan je Air op een veilige, droge plaats op te bergen in een draagbaar etui, een semi-harde case of een harde case.

Wat gebeurt er als mijn Air nat wordt?

De Air is IP55-gecertificeerd, dus hij is bestand tegen regen, sneeuw en zweet; we adviseren om de hoofdtelefoon af te vegen en hem de tijd te geven om aan de lucht te drogen voordat hij wordt opgeborgen of opgeladen.

TERUG NAAR BOVEN